středa 4. března 2009

Jak jsem začal hrát na kytaru


Už delší dobu jsem o hraní na kytaru uvažoval, ale jedno lednové odpoledne jsem poslouchal nějakou kytarovku a řikal jsem si, že tohle bych si chtěl někdy zahrát. Kámoš ze třídy mi poradil s výběrem a za necelý týden jsem měl kytaru doma. Nebyla to ale nijak levná záležitost veškeré vybavení stálo zhruba 8 tisíc.

Teď ale přišla ta těžší část. Naučit se na ní něco zahrát. První song jsem zabrnkal intro ze Smoke on the Water od Deep Purple, to bylo fakt lehký. Protože jsem ještě neměl kombo (zesilovač, krabička do který vede kabel ;-) šel jsem hrát ke kamarádovi. Ten je na také na dráze samouka a už zvládá i těžší songy. Naučil mě pár základních akordů a písničku Kočka leze dírou (na elektriku je to fakt nářez :D). Na konci týdne odjížděl na chalupu a tak mi půjčil kombo své. Naučil jsem pár písniček od Coldplay, AC/DC A Linkin Park. Dnes jsem si už vyzvedl své kombo.

Nikdy ze mě nebude žádnej Hendrix, ale není nic lepšího, než když mám blbou náladu sednou a zahrát si na kytaru.

Rock on!

Další článek bude o seriálu Dexter.

Žádné komentáře: